Playlista

niedziela, 20 stycznia 2013

Pamiętniki, myśli i przeżycia

Dzisiejszy dzień był świetny. Byłam na łyżwach 2 godziny. Potem poszłam na koncert. Właśnie a z tymi koncertami to jest tak, że moi koledzy mają zespół. Ja uważam, że grają bardzo dobrze a chłopcy mają dopiero od 15 do 17 lat. To jest główny powód mojego koncertowania. Oprócz tego od piątku mnie boli brzuch. Czymś się zatrułam, wydaje mi się że to dlatego, że jadłam pomidora a go nie umyłam xD. Jutro idę do lekarza... nie do szkoły do lekarza :D
Zanim nie miałam bloga to swoje myśli wylewałam do pamiętnika. Tylko, że to nie był normalny pamiętnik. Pisałam go tak jakby ktoś miał go kiedyś przeczytać i za bardzo nie opisywałam tam moich przygód.Napisze go wam od początku. Ahh więc

Kim my jesteśmy? Co chcemy osiągnąć? Takie pytania zadajemy sobie przez całe życie. Z biegiem czasu wszystko się zmienia. My też się zmieniamy. Dlaczego...? Mam na imię Dagmara. Mam 14 lat. Skończę czternaście 8 października. Chodzę do 1 gimnazjum. Mam blond włosy. Czasem staja się rude. Czasem lekko kasztanowe. Zmieniam się psychicznie i fizycznie. Fizycznie bo rosnę. Zmienia mi się kolor włosów. Kolor skóry. Chudnę i grubnę. Psychicznie bo są chwile kiedy chcę być super laską i pozytywną dziewczyną. Zdarza się, że chce być samotną, zamkniętą w sobie nieśmiałą istotą. A czasem chce być ostra i odważna i zachowywać się jak punk. Teraz jest ten moment kiedy nie wiem co wybrać. Czy da się być wszystkim na raz...? Może po prostu będę sobą...? Ale taka właśnie jestem-jestem zmienna. Czy jestem ładna ? Tym się akurat nie przejmuję. Tak samo jak opinią ludzi na mój temat. Oczywiście lubię słyszeć o sobie dobre rzeczy. A z tymi złymi to co...? Czy każdemu można wierzyć...? No właśnie wiara. Niektórzy jeszcze szukają wiary i ja chyba jestem taką osobą, bo jestem ateistką ale nie potrzebuje jej. (...) A czy ja znalazłam swój cel? Czy ja mam swój taniec? Czy to jest to co chcę robić? Nie wiem. Ja jeszcze szukam. Ale czy rzeczy które znalazłam należą do mnie? Nasze życie to dążenie do celu. Ciekawość jutra. Zmiany nastroju i emocji. Cały czas szukamy. Ja też szukam i będę szukać dalej.




To był mój taki pierwszy wpis z pamiętnika. Miałam dziś napisać o tolerancji i miało być o byciu sobą, ogólnie o inności ale przypomniało mi się to i pomyślałam, że wpiszę. Mam tego więcej. Chcecie żebym wpisywała takie rzeczy?

3 komentarze:

  1. Ale fajnie!, łyżwy, koncert :D
    "raz chudne i grubnÄ™" haha :D, wydaje ci siÄ™, jesteÅ› chudaa bardzo ! ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, pisz takie rzeczy! :D
    Obserwujemy? ^^

    Kelka - www.wlosomaniaczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń