Playlista

sobota, 2 marca 2013

Sometimes

Czasami lubię moja szkołę. Tak ogólnie to jej bardzo nie lubię. Ze względu na uczniów, ale ostatnio nie zwracam na nich wszystkich uwagi. Tylko na takiego jednego kogoś. Wtedy czas mi szybciej mija i lubię szkołę (xD) Więc to fajne.

No i tutaj taka tematyczna piosenka Taylor Swift-I Knew You Were Trouble


U mnie nic ciekawego dlatego nie pisałam chociaż chyba ten post będzie dotyczył tolerancji... TAK tak więc:

Ostatnio mówi się o wyborze papiarza. Co któraś osoba twierdzi, 'żeby tylko nie był murzynem". Przepraszam ale nie wiedziałam, że nasze społeczeństwo jest tak płytkie, żeby kolor skóry był taki ważny. Człowiek to człowiek. Tym bardziej w kościele katolickim gdzie rasa nie ma znaczenia. Chociaż jestem ateistką, agnostyczką może trochę anarchia sama nie wiem ale jestem nie wierząca i czuje, że przestrzegam takich rzeczy dużo bardziej niż "prawdziwi chrześcijanie". Jak mówiłam każdy z nas jest tak samo równy. Jest człowiekiem. Pani sprzątaczka to człowiek, Justin Bieber to człowiek i ty też nim jesteś. A co jeżeli czarnoskóry śmieje się z Ciebie, że jesteś biały? Właśnie. Wszyscy żyjemy na jednej planecie. Ja staram się nie zwracać uwagi na kolor skóry i mam nadzieję, że ty też nie ;) 

4 komentarze:

  1. właśnie rasa nie ma znaczenia :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. . Własnie się zastanawiałam, dlaczego ludzie zwracają tak dużą uwagę na kolor skóry. :P
    Ludzie są okropni naprawdę .

    miiikusia.blogspot.com : zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszkę racji w tym jest.. =3 Mnie to jakoś mało obchodzi kto zostanie papieżem..xd
    Zapraszam: whereveryouwillgoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawda!

    artystycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń