Playlista

piątek, 8 marca 2013

Everything at once.


Dzień Kobiet…dzisiaj !!! Nie no serio, sama bym nie wiedziała, dopiero jak mi kolega złożył życzenia xD Ale ja jako ja nie na widzę tego święta bo co to za różnica czy chłopak czy dziewczyna..ahh. No tak ale ja jestem dziwna(;p). Chociaż z drugiej strony to miłe jak mi składają życzenia. Dostałam tylko 3 jak na razie i to 2 przez fb ^^ Mniejsza o to. Wszędzie w tym dniu widać tylko zakochane pary. Przynajmniej z mojego egoistycznego punktu widzenia. Taaak…Tylko zawsze się zastanawiam czy oni naprawdę się kochają czy to tylko tak dla ściemy. Teraz ma się dziewczynę/chłopaka tylko po to, żeby mieć. Czasem te osoby nawet się nie znają i zupełnie nic o sobie nie wiedzą. To puste ale końcu żyjemy w XXI wieku. (za komuny było lepiej :D ) Właśnie żyjemy w czymś dziwnym. Kiedyś w czasach jeszcze średniowiecza „Kocham Cię” to były wielkie słowa. Teraz to szkoda słów. Ale koniec z tymi moim rozmyślaniami. Cieszmy się jeszcze tym dniem. 

Ostatnio się zmieniłam. Chyba jestem odważniejsza i nw może sympatyczniejsza? Ja się nie wypowiem ale wiem, że jest coś nowego.Chłopak który mi się podoba dał mi do zrozumienia, że mam się od niego odczepić. Ale to nie jest proste, tym bardziej że codziennie go widzę. Właśnie wyjeżdża na tydzień do Francji. Smutno :((
Coś czuję że piszę ostatnio za prywatne sprawy...

Napisałam taki tytuł posta..sama nie wiem czemu. Więc taka piosenka:

Lenka- Everything at Once

3 komentarze:


  1. lubię tą piosenkę , ogólnie lubię Lenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. . Czasami trzeba się pogodzić ze smutnymi sprawami i prawdami :)

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisz posta nowego! Błagam :D

    OdpowiedzUsuń