Playlista

niedziela, 3 lutego 2013

Smile!!!

Mam dziś bardzo dobry humor. Dzięki jednej piosence. Pewnie dla większości z was nie ten klimat ale mi ona najbardziej odpowiada.
Boję się iść jutro do szkoły. Tak wiem, że to dziwne ale się boję. Boję się nauczycieli, uczniów nie wszystkich ale nie których. Ale mam nadzieję, że się przepisze do innej szkoły w drugiej klasie. Tylko moja mama twierdzi, że szkoła do której chodzę jest dobra. Trudno co będzie to będzie...
Nie chce sobie psuć humoru. Zaraz idę się uczyć. Jest tak: doskonale oceny i świetne zachowanie w szkole = spotkania ze znajomymi, koncerty itp.
Dziś nie wiem o czym pisać. Mam pustkę w głowie za to chcę pokazać wam taki mix zdjęć. Troszkę od gapiłam od Bulion która zrobiła mix zimowy. Ale przecież wiele osób robi mixy. Ja mam taki:


A tu piosenka o której wspomniałam na początku czyli The Bill- Pop Kultura








5 komentarzy:

  1. Fajny post :3
    tellmejules.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dobra piosenka!! :D

    http://hola-felipe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko blog, obserwuję i liczę na rewanż ♥
    http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A Bulion zgapiła od Ankais -,-

    OdpowiedzUsuń