Playlista

piątek, 1 lutego 2013

Life goes on.

Życie życie... Każdy ma swoje wiec każde jest inne. Choć niektórzy wyglądają tak samo na zewnątrz to nie mogą być tacy sami w środku. To proste. Więc dlaczego tworzą się dziwne stereotypy idealności i piękna. Dobroci i zła. Internet i telewizja to narzuca. Dziwna moda. Moda czyli pewny rodzaj sztuki, coś pięknego. Ja choć raczej znam trendy to nie stosuję się do nich. Chętnie o nich mówię.
Dobrze mi się piszę. Jak jestem smutna to tak mam. Musze ogarnąć myśli i się ich pozbyć. Tych nie potrzebnych a ważne zostawić. Jestem smutna bo mam zły gdzie i tyle i nie lubię swojej szkoły bardzo. Strasznie się chce przepisać do innej gdzie poszli wszyscy moi znajomi. Dobra przeżyje. Jestem trochę anarchistką. Uważam, że każdy jest równy. Tak jak mówiłam homoseksualiści, fajni są i nie przeszkadzają mi. O religii też mówiłam. Wszystko jest w Etykiecie Tolerancja. Nie wiem o czym mogę wam powiedzieć. Na razie to nikt nie czyta mojego bloga. Pisze w nim samą siebie
Pójdę na prawo. Studiować prawo. To jest nawet ciekawe. Nie mam lepszego pomysłu. Chyba dużo się zarabia. Już coś o tym wiem. Już troszkę dużo. Jeszcze mi się zmieni. A teraz kończę. Przynudzam.

Nekacz






4 komentarze:

  1. Muszę przyznać, że to bardzo ładny post. Każde zdanie jest inne i tak naprawdę wydaję się, że ta notka to takie zlepienie wszelkich inności, ale to tylko takie moje....coś.
    Stereotypy, były, będą i są i tak naprawdę sami je tworzymy, na dodatek żyjemy w takich, a nie innych czasach, gdzie "niby" każdy jest sobie równy, jednak tłum ocenia ludzi po grubości portfela, modelu smartphone'a i tak dalej.... znowu takie moje coś.
    Dziwne, że dla niektórych liczy się to co pomyślą o nich inny, nieznajomi.
    Co do prawa, będąc w lo na profilu prawnym stanowczo Ci tego odradzam, nie tylko trzeba logicznie myśleć, historię i wos mieć w małym palcu, do tego te wszystkie przepisy, prawa człowieka, choć ja akurat wyznaję wiedzę. Jednak nie do tego zmierzam, do tego trzeba mieć znajomości. Twoi rodzice może są prawnikami, albo ktoś z rodziny, bo niestety realia w naszym kraju są takie a nie inne, że bez znajomości nikt Cię na aplikacje nie weźmie, a bez aplikacji studia że tak nieładnie napisze są gów** warte.
    Nie chcę Cię odstraszać, jeśli to twoje marzenie to chyba nie szkodzi spróbować, ja tylko chciałam abyś poznała te nieciekawe, lecz jednak prawdziwe fakty.

    OdpowiedzUsuń
  2. też interesuję mnie prawo , masz genialny blog ,obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się twój blog.
    Jeśli jeszcze nie wzięłaś/wziąłeś udziału w rozdaniu, które odbywa się na moim blogu to zapraszam do udziału http://podarta.blogspot.com/2013/01/styczniowa-loteria.html

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm, prawo świetny wybór! pewnie będziesz świetna w swojej pracy ; )

    OdpowiedzUsuń