Playlista

niedziela, 6 stycznia 2013

"Every time She close her eyes...

Every time She close her eyes (...) And dream of Paradise.

Moja ulubiona piosenka Coldplay- Paradise.

Każda z nas ma chwile kiedy chce uciec. Kiedy się boi. Zaczynamy wtedy marzyć, wymyślać wspaniałe sceny. Przypominają się miłe chwile. Każda z nas ma czasem doła. Wydaje się nam, że świat jest okropny, wszystko jest do kitu. Nic się nam nie chce. Walczymy z tysiącami myśli. Dziś mam taki dziwny dzień. Chciałabym gdzieś pójść. Na spacer, sama, bez ludzi i nawet bez muzyki. Tylko ja i cisza. Pustka. Chciałabym teraz stać na śniegu, popatrzeć w niebo. Jest noc i nie mogę tak i to nie będzie to samo. Teraz choć czuje w sobie tysiące myśli i w okół mnie tysiące pytań na gnębiące mnie sprawy, to ma w głowie nic... nic ... NOTHING! Ludzie często mi mówią że się zmieniam. Wydaje mi się, że to dlatego, że czasami mam takie dni a wtedy bardzo dużo myślę. Nad sobą i nad innymi. Maybe. I don't know. Jedyne co wiem, że teraz najlepiej będzie iść spać. Well...




3 komentarze:

  1. Rzeczywiście świetna jest <33
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. masz swietny blog i swietnie piszesz masz swietne przygody i swietne zycie ogolnie jestes swietna :)

    OdpowiedzUsuń